Sitenizde İçerik Oluşturamıyormusunuz?

Yazar: Unknown Tarih: 03:52 Kategori: Yorum: Yorum Yap

               Özgür içerik oluşturamıyorum

Arkadaşlar kendinize özgür web siteniz mi var ?,  Özgür içerik yazamıyor musunuz ?,Neler hakkında yazmalısınız?


Özgür İçerik Yazamıyorum...

NE?  Telif Ücretsiz Stok FotoğrafÖzgür içerik oluşturamamanın tek nedeni site başlığınızın geniş yazılara ulaşamaması yani başlığınız altında paylaşılası yazıların az bulunması bunun tek bir çözümü var BAŞLIĞINIZI DEĞİŞTİRİN. Eğer başlığınızı geniş kapsamlı ise başlığınızdaki alt başlıklar hakkında bilginizin fazla olması gerekir bu da size paylaşımlar için olanak sağlar.Eğer bilgi birikiminiz az olsa bile günde bir 2 günde bir makale bile yazsanız olur yeter ki kendi yazınız olsun...


Neler Hakkında Yazmalıyım...

Eğer sitenizi verimli ve kendi el emeğiniz ile yönetmek kullanmak istiyorsanız asla bilgi düzeyinizin az olduğu konular hakkında yazmayın.Nelere yatkınlığınız varsa o konuda yoğunlaşın o konuda yazın bunlar sizin emeğinizin karşılığını almanızda önemli rol oynar ve de özgür ve fazla paylaşım yapmanızı sağlar

Sitenizde Az Mı Ziyaretçi Trafiği Var...

Business People In Meeting Royalty Free Stock PhotoEğer yukarıda ki maddelere uyarak paylaşım yapar bilgilerinizi sunarsanız emin olun karşılığını alacaksınız asla sitenizi silmeyin veya başka  siteye geçmeyin tabi bu sözüm sadece site trafiğiniz az ise. Ben şu ana kadar olan birikimim ile yazdım çünkü yaklaşık 4 Blog değiştirdim trafiğim az diye fakat hiç sabır etmediğimi anladım şu anda benim için bu sitenin istatistikleri iyi bir konumda sizlerinde böyle olacaktır...
Tüm Sayfa Takipçilerine TEŞEKKÜRLER

0 yorum :